Taigi gan senokai nieko neršiau tai nusprendžiau aprašyti kokios patirties teko užtureti. Bus daug foto.
Prieš metus ar du buvau sugalvojes i automobili padaryti voltmetra kad butu galima stebeti akumuliatoriaus bukle.
Taigi nusprendžiau daryti su ICL7107.
Nusipirkes vienoje iš Lietuvos elektronikos prekių parduotuviu mikroschema pradėjau lituoti.
Sulitaves visas detales ir patikrines, pajungiau ir ka jūs galvojat veikia? Dėje teko nusivylti ijungus ne tik kad nerode įtampos bet ižvis kaškokį heroglifa rodė. Pradėjau ieškot klaidu...
Pertikrinau apie 10kartų ir viskas lyg OK. Taigi numečiau aš tą voltmetrą į šoną geresniems laikams nes mikroschema buvo neorginali ir dar net normaliai neparašyta ant jos ICL7107.
Laidas kuris eina nuo platos tai jis jūngėsi su indikatoriais, dabar šiuo metu jie nujimti.
Taigi maždaug po metu pamačiau skelbimą kad vienas forumietis pardavineja orginales ICL7107
Naudojant universalias montažines plokštes ar šeip norint prabandyt ant maketavimo plokštes kyla problemų nes kontaktai arti vienas kito taigi nusprendžiau viska išspresti paprastais laidukais kurių prilituot teko 40-dešimt. Kaip paskui tik pastebėjau kad du laidukus be reikalo prilitavau nes jie niekur nesijiungė.
Štai kaip viskas atrodo.
Paskui pradėjau kaišiot laidus į maketavimo plokštę.
Ir viska sujungus...
Tiesa kad skaitmenys kolkas plaukioja tai yra dėl to kad naudojau litavimo pasta ir kaip eina suprast jinai tarp kotaktų sudaro parazitinį talpumą ir kitokias nesamones todėl kai lituosiu ant plokštės reikės naudot kalifonija.
Nuoroda su schema -Čia- naudojant PLC korpusą kontaktų reikšmės skiriasi todėl reikia žiūrėti datašytą